Landingspagina’s, hoe en waarom?

Landingspagina's, je hebt de term vast wel eens voorbij horen komen. Ze helpen je bij het bereiken van nieuwe klanten en worden vaak gebruikt voor verschillende online marketing onderdelen, bijvoorbeeld zoekmachine optimalisatie en adverteren via Google Ads (SEA). Wil je weten wat dit precies voor pagina's zijn, wanneer je ze nodig hebt en hoe je ze maakt? Lees dan snel verder.

Lees meer...

Hoger in Google met zoekwoorden

Hoger eindigen in Google met jouw website? Het kan als je op een juiste manier gebruik maakt van zoekwoorden. Zoekwoorden worden ook wel keywords genoemd en zijn de termen, zinnen of vragen die de zoeker in de zoekmachine intikt. Hoe dit werkt en hoe je ze in moet zetten? We vertellen je er hier meer over.

Lees meer...

Een blog beginnen, hoe en waarom?

Bloggen, je hebt er vast al veel over gehoord. Wil je beginnen met een blog op je zakelijke website? Er zitten veel voordelen aan een blog, wij zouden dus zeker zeggen: doen! Hoe je dit aanpakt en waar je moet beginnen? We vertellen je er graag meer over in dit artikel.

Lees meer...

Optimaal gebruik maken van bedrijfsvermeldingen

Je hebt ze vast al eens gezien op Google, de antwoorden en suggesties die je al krijgt voor je de zoekresultaten te zien krijgt. Naast deze zogenaamde featured snippets worden ook bedrijfsvermeldingen steeds belangrijker. We geven je in deze blog graag meer informatie over de gratis bedrijfsvermelding feature van Google.

Lees meer...

Kalkoen, kerstkransjes en een marketingplan

December, dé feestmaand bij uitstek. Heb jij al een marketingplan gemaakt voor de laatste maand van het jaar? We zetten in deze blog voor je op een rijtje waar je aan moet denken en waar er kansen liggen om op in te spelen. Zo ga je goed voorbereid de feestdagen in.

Lees meer...

Tips voor een goede nieuwsbrief

Een nieuwsbrief schrijven, hoe doe je dat eigenlijk? In deze blog geven we je tips voor het optimaliseren van je nieuwsbrieven. Handig voor als je net gaat beginnen met het versturen van mailings, maar natuurlijk ook voor als je je nieuwsbrieven wilt verbeteren.

Lees meer...