Het doel van een doelgroep

Weet jij voor wie je eigenlijk schrijft? Schrijf je voor de mensen in de regio, voor jongeren of juist voor ouderen? In andere woorden: wie is jouw doelgroep? Dit is een belangrijke factor bij het opstellen van je marketingstrategrie.  In deze blog leggen we uit hoe jij je doelgroep kunt bepalen en waar je rekening mee moet houden in je strategie.

Joomla vs. Wordpress

Het is tegenwoordig heel normaal dat je een website bouwt (of laat bouwen) met een open-source content management systeem. Drupal, Joomla, Wordpress of Magento, er zijn verschillende systemen beschikbaar. Steeds vaker krijgen wij de vraag of Wordpress beter is dan Joomla. Het antwoord is heel duidelijk: NEE! Lees verder waarom.

SEO 2018: Trends en Tips

Happy new year! Traditiegetrouw schrijven we aan het begin van het jaar een blog over de verwachte SEO trends voor het nieuwe jaar. Wat heeft 2018 op het gebied van zoekmachine optimalisatie voor ons in petto? Er zijn een aantal verschruivingen te zien en in deze blog vertellen we je hier graag meer over. Natuurlijk geven we ook een aantal tips.

Hoe werkt een succesvolle call-to-action?

Stel, jouw website steelt de show. Bezoekers stromen toe en snuffelen enthousiast rond op je homepage. Vervolgens negeren ze jouw mooi vormgegeven call-to-action button en verlaten ze je site zonder door te klikken. Wil je weten waar het mis ging? Druk dan snel op de knop.

Steelt jouw bedrijfswebsite de show?

Als onderneming mag een bedrijfswebsite uiteraard niet ontbreken. Het is je online visitekaartje en een mooie manier om potentiële klanten kennis te laten maken met je bedrijf. Een goede eerste indruk is goud waard. Weet jij waar je op moet letten bij het (laten) maken van je nieuwe website? We vertellen je hier graag meer over.

Groot gevolg op LinkedIn

Heeft jouw bedrijf al een bedrijfspagina op LinkedIn? Dit social mediakanaal biedt een mooie mogelijheid om meer bekendheid te genereren. Maar hoe zorg je er nu voor dat zoveel mogelijk mensen je berichten ook daadwerkelijk zien? We geven je graag een aantal handige tips om van jouw LinkedIn pagina een succes te maken.